Regulamin Platformy Sprzedażowej Strefa Mocy
obowiązujący od 1 stycznia 2023 r.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Platforma sprzedażowa dostępna pod adresem www.hurt.strefamocy.pl (zwana dalej
Platformą) prowadzona jest przez spółkę PRO POWER LANCKAMER SP. J. (zwaną dalej
Sprzedającym) z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: al. Solidarności
129/131, 00-898 Warszawa); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000242031; NIP: 5272484523; REGON: 140256024, adres
poczty elektronicznej: biuro@strefamocy.pl.
1.2 Platforma sprzedażowa przeznaczona jest wyłącznie dla podmiotów będących
Przedsiębiorcami.
1.3 Usługa konta dostępna jest wyłącznie dla Przedsiębiorców, którzy posiadają sklep z
suplementami, ziołami, zdrową żywnością, prowadzą apteki lub których działalność
gospodarcza związana jest pośrednio lub bezpośrednio z produktami oferowanymi przez
Sprzedawcę.
1.4 W powyższym zakresie nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o
zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, (Dz.U. 2019 poz. 1495)
dotyczące Konsumentów – tj. osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z
jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.5 Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie
rozumieć:
I. Sprzedawca - PRO POWER LANCKAMER SP. J. (zwaną dalej Sprzedającym) z
siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: al. Solidarności 129/131, 00-898
Warszawa); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000242031; NIP: 5272484523; REGON: 140256024
II. Platforma Sprzedażowa - rozbudowany serwis sprzedażowy online, służący do
kompleksowej obsługi relacji handlowych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, w tym
przede wszystkim wykonywania transakcji handlowych, wspierania procesu zakupu i sprzedaży,
kontroli zamówień, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.hurt.strefamocy.pl.
III. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, którzy posiadają sklep z
suplementami, ziołami, zdrową żywnością, prowadzą apteki lub których działalność
gospodarcza związana jest pośrednio lub bezpośrednio z produktami oferowanymi przez
Sprzedawcę, korzystający z Platformy sprzedażowej,
IV. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Przedsiębiorcą w ramach
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Platformy
Sprzedażowej, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem
jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia
umowy włącznie.
V. Regulamin - niniejszy regulamin Platformy Sprzedażowej prowadzonej pod adresem
www.hurt.strefamocy.pl
VI. Zamówienie - oświadczenie woli Przedsiębiorcy składane za pomocą Formularza
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub
Produktów ze Sprzedawcą.
VII. Czas realizacji zamówienia - liczba dni roboczych, w których Sprzedawca skompletuje
zamówienie złożone przez Przedsiębiorcę na Platformie, powierzy zamówiony towar
Przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony towar za pośrednictwem Przewoźnika do miejsca
wskazanego przez Przedsiębiorcę w formularzu zamówienia.
VIII. Konto - Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem
podanym przez Przedsiębiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w
którym gromadzone są dane podane przez Przedsiębiorcę w czasie rejestracji konta oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach na Platformie Sprzedażowej.
IX. Formularz rejestracji - formularz dostępny na Platformie Sprzedażowej, umożliwiający
utworzenie Konta.
X. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie
warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy.
XI. Usługa Elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na
rzecz Przedsiębiorcy za pośrednictwem Platformy Sprzedażowej,
XII. Koszyk – element oprogramowania Platformy, umożliwiający przegląd wybranych przez
Przedsiębiorcę Produktów do zakupu, a także umożliwiający ustalenie i modyfikację danych
Zamówienia, w szczególności ilości Produktów,
XIII. Produkt/Towar - dostępna na Platformie Sprzedażowej rzecz ruchoma będąca
przedmiotem Umowy Sprzedaży między Sprzedawcą a Przedsiębiorcą,
XIV. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Towaru zawarta między Przedsiębiorcą a
Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy Sprzedażowej.
XV. Dzień roboczy - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
XVI. Kodeks cywilny - ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16,
poz. 93 ze zm.).
XVII. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
XVIII. Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za
pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej
Przedsiębiorcom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści zawierających
informacje między innymi o Produktach, nowościach i promocjach dostępnych na Platformie, na
podany przez Przedsiębiorcę adres e-mail, za wyraźną zgodą Przedsiębiorcy. Zasady
świadczenia przez Sprzedawcę usług Newslettera określa odrębny zapis w Polityce
Prywatności udostępniony na stronach internetowych
XIX. Siła wyższa - definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia
(co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do
zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary,
powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne,
zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre
działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy
wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.
XX. Centrum Rozliczeniowe - zewnętrzny w stosunku do Sklepu Internetowego podmiot
pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu elektronicznego lub płatności kartą
płatniczą.
1.6 Niniejszy Regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców i określa ogólne warunki
korzystania z platformy, zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za
pośrednictwem Platformy a także sposób świadczenia usług drogą elektroniczną.
1.7 Do korzystania z platformy niezbędne jest założenie konta.
1.8 Niniejszy Regulamin określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
1.9 Przedsiębiorcy mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej
pod adresem: hurt@strefamocy.pl, a także telefonicznie pod numerami dostępnymi na stronie
internetowej Platformy, przy czym zamówienia Przedsiębiorcy składają przy użyciu formularza
zamówienia.
1.10 Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach
www.hurt.strefamocy.pl, odnoszące się do zamieszczonych tam produktów, nie stanowią oferty
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w
rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
1.11 Niniejszy regulamin jest nieodpłatnie dostępny na stronach internetowych
www.hurt.strefamocy.pl w sposób umożliwiający Przedsiębiorcy jego pozyskanie, odtwarzanie i
utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego.
2. Usługi świadczone drogą elektroniczną.
2.1. Do Korzystanie z Platformy Sprzedażowej, w tym przeglądania asortymentu oraz składanie
zamówień na Produkty, niezbędne są:
• komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
• przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome,
Safari, Microsoft Edge - zaktualizowane do najnowszych wersji,
• aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
• włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi
JavaScript,
• zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768.
2.2. Sprzedawca zapewnia wersję responsywną Platformy Sprzedażowej.
2.3. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne usługi polegające na przeglądaniu
informacji zamieszczonych na Platformie Sprzedażowej, umożliwieniu założenia Konta
Przedsiębiorcom użytkownika na Platformie Sprzedażowej oraz udostępnianiu zalogowanym
Przedsiębiorcom formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na produkty.
2.4. Usługa polegająca na umożliwieniu przeglądaniu informacji zamieszczonych na Platformie
świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu z chwilą
zamknięcia przez Sprzedawcę strony internetowej Platformy.
2.5. Usługa formularza rejestracji polega na umożliwieniu Przedsiębiorcom założenia Konta na
Platformie, przy pomocy unikalnego loginu i hasła wybranego przez Przedsiębiorcę i służącego
do logowania na Platformę. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy.
Usługa ulega zakończeniu po zakończeniu procesu rejestracji.
2.6. Usługa Konta użytkownika, świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
Przedsiębiorca może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć
swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem e-mail.
2.7. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Przedsiębiorcom składania
zamówień (oświadczeń woli) na produkty oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem
strony internetowej Platformy, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 3 Regulaminu.
Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu
bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
2.8. Usługa Newslettera udostępnia możliwość zapisania się na Newsletter poprzez
zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Platformy lub w momencie rejestracji
konta na Platformie.
2.9. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z
otrzymywania Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za
pośrednictwem e-mail.
2.10. Wskazane w punkcie 2.3. Usługi świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę,
7 dni w tygodniu.
2.11. Ceny produktów, aktualne promocje oraz składanie zamówień przez Przedsiębiorcę na
Produkty znajdujące się w asortymencie Platformy możliwe jest po zalogowaniu się na
Platformę przy uprzednim założeniu Konta zgodnie z postanowieniami punktu 3 Regulaminu.
2.12. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których warunki
każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Platformy. Promocje nie podlegają
łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
2.13. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w
funkcjonowaniu Platformy spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich
lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Przedsiębiorcy.
2.14. Przedsiębiorca zobowiązany jest do korzystania z Platformy Sprzedażowej w sposób
zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
Usługobiorca zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która
mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Platformy, w tym w szczególności od
jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Platformy lub jej elementy techniczne a także od
korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na Platformie Sprzedażowej w innym zakresie
niż dla użytku osobistego.
2.15. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać drogą
mailową. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni.
3. Procedura Założenia Konta.
3.1. Usługa konta dostępna jest wyłącznie dla Przedsiębiorców, którzy posiadają sklep z
suplementami, ziołami, zdrową żywnością, prowadzą apteki lub których działalność
gospodarcza związana jest pośrednio lub bezpośrednio z produktami oferowanymi przez
Sprzedawcę.
3.2. Usługa założenia Konta na Platformie Sprzedażowej dostępna jest po dokonaniu
Rejestracji przy użyciu Formularza Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i
zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie internetowej Platformy.
Aktywacja konta następuje po dokonaniu przez Sprzedawcę weryfikacji Przedsiębiorcy w
zakresie przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz
przepisów o Krajowym Rejestrze Sądowym.
3.3. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Przedsiębiorcę następujących
danych Przedsiębiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod
pocztowy miejscowość, kraj), nr NIP, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego,
a także ustawienie unikalnego loginu i hasła.
3.4. Warunkiem Rejestracji jest podanie danych osobowych oznaczonych jako “wymagane”
oraz zapoznanie się przez Przedsiębiorcę z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co
Przedsiębiorca potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją rejestracji.
3.5. Sprzedawca zastrzega, że do zakończenia procesu rejestracji i aktywacji konta niezbędna
jest weryfikacja Przedsiębiorcy w zakresie przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej oraz o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz przesłanie dokumentu o
którym mowa w punkcie 3.2 regulaminu, potwierdzającego aktywne prowadzenie działalności
gospodarczej.
3.6. Proces weryfikacji i decyzja o aktywacji konta trwa do 48h roboczych od momentu
dokonania weryfikacji Przedsiębiorcy przez Sprzedawcę, o którym mowa w punkcie 3.5.
Sprzedawca nie wysyła informacji potwierdzającej lub odmawiającej aktywację konta.
3.7. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustawionych w
Formularzu Rejestracji a następnie naciśnięciu pola “Zaloguj się”.
3.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy do aktywacji konta oraz jego dezaktywacji bez
podawania przyczyny. Ponowna aktywacja Konta jest możliwa po uprzednim kontakcie ze
Sprzedawcą (dane kontaktowe określone w punkcie 1.1. Regulaminu).
4. Procedura Zawarcia Umowy Sprzedaży.
4.1. Przedsiębiorca może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie Platformy
Sprzedażowej poprzez złożenie zamówienia. Przedsiębiorca składa zamówienie poprzez stronę
internetową www.hurt.strefamocy.pl z wykorzystaniem Konta Przedsiębiorcy po zalogowaniu się
do Platformy Sprzedażowej.
4.2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
4.3. Minimalna wartość koszyka umożliwiająca złożenia zamówienia na Platformie wynosi 1000
zł netto. Sprzedawca dopuszcza jednak możliwość jednorazowego obniżenia minimalnej
wartości koszyka, jednak każdorazowo musi to być ustalane ze Sprzedawcą drogą mailową
(dane kontaktowe w punkcie 1.1 Regulaminu)
4.4. Momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą oraz
jednoczesnym przyjęciem zamówienia do realizacji jest data zaksięgowania zapłaty za
zamówiony towar na koncie bankowym Sprzedawcy.
4.5. Sprzedawca zastrzega prawo anulowania zamówienia z przyczyn od niego niezależnych,
do których między innymi należą niemożność lub niepowodzenie dostarczenia Sprzedawcy
towaru przez dostawców, błędu systemu informatycznego lub innych powodów,
uniemożliwiających realizację Zamówienia. Anulowanie zamówienia ma skutek odstąpienia od
umowy Sprzedaży i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do
Sprzedawcy. Strony wzajemnie zwracają sobie to, co świadczyły.
5. Cena i metoda płatności
5.1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Platformy podana jest w złotych polskich i nie
uwzględnia podatku od towarów i usług.
5.2. O łącznej cenie Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy
(w tym opłatach za transport, dostarczenie) oraz o innych kosztach Przedsiębiorcy jest
informowany na stronach Platformy w trakcie składania Zamówienia.
5.3. W przypadku gdy nie można ustalić wysokości opłaty za dostarczenie towaru na etapie
składania zamówienia – o jej wysokości informuje Sprzedawca niezwłocznie po złożeniu
zamówienia.
5.4. Sprzedawca umożliwia dokonanie płatności za pośrednictwem:
• tradycyjnego przelewu bankowego na rachunek bankowy Sprzedawcy,
• przesyłki pobraniowej
• W przypadku płatności za pośrednictwem tradycyjnego przelewu bankowego
Przedsiębiorca otrzymuje fakturę pro forma ze wszystkimi danymi do przelewu po
złożeniu zamówienia, a Sprzedawca przyjmuje Zamówienie do realizacji niezwłocznie po
zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
6. Dostawa.
6.1. Dostawa Towaru odbywa się na terenie Polski oraz na terenie Europy.
6.2. Zamówienia o wadze poniżej 100kg, których dostawa jest możliwa w paczkach, są co do
zasady przyjmowane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego. Zamówienia o gabarycie do trzech
palet (powyżej 250kg lub delikatnych produktów) przyjmowane są do realizacji do maksymalnie
3 dni roboczych. O czasie przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku zamówień
przekraczających powyższe gabaryty, Przedsiębiorca jest każdorazowo informowany przez
Sprzedawcę po złożeniu zamówienia.
6.3. Dostawa Towaru do Przedsiębiorcy jest odpłatna, z zastrzeżeniem punktu 6.4 niniejszego
Regulaminu. Koszt dostawy Towaru (w tym opłaty za opakowanie) jest wskazywany
Przedsiębiorcy w trakcie składania Zamówienia, w tym bezpośrednio przed złożeniem
Zamówienia.
6.4. W przypadku, gdy łączna wartość zamówionych towarów wynosi powyżej 1500 zł brutto a
towar ma być dostarczony na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, koszt dostawy pokrywa
Sprzedawca.
6.5. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej w
trakcie składania Zamówienia lub dedykowanej firmy logistycznej, gdy z uwagi na rozmiar
zamówienia Sprzedawca uzna to za konieczne lub gdy Przedsiębiorca wystosuje taką prośbę w
trakcie składania zamówienia. Czas realizacji zamówienia oraz koszt dostawy towaru jest wtedy
indywidualnie określany przez Sprzedawcę.
6.6. Zamówione towary dostarczane są na adres Przedsiębiorcy zapisany w książce adresowej
na Koncie Przedsiębiorcy lub na inny wskazany przez niego adres podany w trakcie składania
Zamówienia.
6.7. Odbiór osobisty Towaru przez Przedsiębiorcę jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym
uzgodnieniu tego ze Sprzedawcą i wyłącznie we wskazanym przez niego magazynie na terenie
Polski.
6.8. Czas realizacji Zamówienia zarówno dla zamówień z dostawą na adres na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza jej granicami jest czasem orientacyjnym. Może on ulec
zmianie między innymi z powodu działania siły wyższej lub z powodu wyłącznej winy osób
trzecich za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a także z uwagi na rozmiar
Zamówienia.
6.9. Sprzedawca udostępnia informacje na temat przebiegu realizacji Zamówienia na Koncie
Przedsiębiorcy a także każdorazowo informuje Przedsiębiorcę o zaistnieniu sytuacji
wymienionej w punkcie 6.8 Regulaminu.
6.10. Przekroczenie terminu realizacji zamówienia nie daje Przedsiębiorcy prawa do żądania
odszkodowania, nieprzyjęcia dostawy Towaru lub zaniechania wypełniania ciążących na nim
zobowiązań.
6.11. W przypadku dostawy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej czas realizacji zamówienia
złożonego za pośrednictwem Platformy wynosi od 3 do 5 dni roboczych, licząc od dnia
następującego po dniu przyjęcia zamówienia do realizacji.
6.12. Czas realizacji zamówienia oraz koszt dostawy towarów poza granice Rzeczypospolitej
Polskiej są każdorazowo indywidualnie uzgadniane z Przedsiębiorcą, niezwłocznie po złożeniu
przez niego Zamówienia.
6.13. Orientacyjne czasy realizacji zamówień do krajów poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej są wskazane na stronie internetowej Platformy w zakładce “Dostawa”. Jednocześnie
Sprzedawca podkreśla, że jest to statystyczny przewidywany czas realizacji zamówienia i nie
daje Przedsiębiorcy żadnych podstaw do kierowania roszczeń w tym zakresie przeciwko
Sprzedawcy.
6.14. Sprzedawca gwarantuje tylko podstawowe ubezpieczenie towaru wysyłanego poza
granicę Unii Europejskiej. Przedsiębiorca ponosi wszelkie dodatkowe koszty związane z
dostawą towaru poza granice Unii Europejskiej, w tym podatki, cła, opłaty celne.
6.15. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Towaru Przewoźnikowi na Przedsiębiorcę
przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktami oraz niebezpieczeństwo przypadkowej
utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności
za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania
go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Za utratę, ubytek lub uszkodzenie
przesyłki w czasie od jej przyjęcia do przewozu przez Przewoźnika aż do wydania Nabywcy
odpowiada przewoźnik na zasadach określonych przepisami prawa.
6.16. Koszty i ryzyko rozładunku towaru oraz jego organizacji ponosi Przedsiębiorca.
6.17. W przypadku dostarczenia Towaru do Przedsiębiorcy za pośrednictwem Przewoźnika,
Przedsiębiorca obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub
uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia
odpowiedzialności Przewoźnika.
6.18. Przedsiębiorca ma obowiązek podjąć Towar przy pierwszej próbie jego dostarczenia przez
Przewoźnika. Jeśli nie jest to możliwe, obowiązany jest on w ciągu 5 dni roboczych od daty
pierwszej próby dostarczenia towaru ustalić ze Sprzedawcą inną możliwą datę jego
dostarczenia. W przypadku zaniechania temu obowiązkowi Przedsiębiorca ponosi koszty
zwrotu zamówionego Towaru do Sprzedawcy oraz koszty ponownego wysłania towaru do
Przedsiębiorcy. Ewentualny koszt przetrzymania zamówionego towaru u Przewoźnika jest
kosztem Przedsiębiorcy.
7. Reklamacja towaru przez Klienta.
7.1 W przypadku dostarczenia wadliwego Towaru Przedsiębiorca obowiązany jest zgłosić jego
Reklamację w ciągu 24 h od momentu dostarczenia Towaru. Przez wadliwy towar rozumie się
towar z przekroczonym terminem ważności a także towar, który nie jest zgodny z treścią
zamówienia. Przekroczenie powyższego terminu uniemożliwia dochodzenia roszczeń
reklamacyjnych.
7.2. Reklamację składa się poprzez złożenia stosownego oświadczenia Sprzedawcy na adres
email wskazany w punkcie 1.1 Regulaminu.
7.3. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, a o sposobie
rozpatrzenia reklamacji poinformuje Przedsiębiorcę drogą mailową.
7.4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca niezwłocznie i nieodpłatnie odbierze
wadliwy Towar od Przedsiębiorcy a następnie dokona zwrotu płatności na konto bankowe
Przedsiębiorcy lub przyzna na Koncie Przedsiębiorcy kupon rabatowy o wartości przedmiotu
uznanej reklamacji.
7.5. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
zostaje ograniczona do zapisów Regulaminu dotyczących reklamacji.
8. Bezpieczeństwo Danych Osobowych.
8.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień
niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie
i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Platformy
Sprzedażowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane
osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich
aktualizacji i poprawiania.
8.2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
8.3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce
prywatności, która znajduje się na stronie www.hurt.strefamocy.pl.
9. Postanowienia końcowe.
9.1. Umowy zawierane poprzez Platformę Sprzedażową zawierane są w języku polskim.
9.2. Sprzedawca informuje, że korzystanie z Internetu może wiązać się z ryzykiem poniesienia
szkody na skutek zagrożeń występujących w Internecie, a w szczególności włamania do
systemu informatycznego Przedsiębiorcy, przejęcia haseł przez osoby trzecie, zainfekowania
systemu informatycznego Przedsiębiorcy wirusami.
9.3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych na Platformie,
Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskania i
modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet.
Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie
internetowym poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer).
9.4. Różnice pomiędzy wizualizacją produktu wynikającą z indywidualnych ustawień komputera
Przedsiębiorcy (kolor, proporcje, itd.), a rzeczywistym wyglądem produktu nie mogą być
podstawą reklamacji.
9.5. Sprzedawca nie gwarantuje, że zdjęcia, opisy produktów lub inne treści na stronie są
dokładne, kompletne, wiarygodne, aktualne i wolne od błędów. Sprzedawca informuje, że nie
wszystkie produkty udostępnione na Platformie posiadają opisy w języku polskim. Za zaistnienie
jakiejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
9.6. Informacje podane na stronie nie są opisami medycznymi. Z publikowanych informacji nie
należy korzystać do diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakiejkolwiek chorobie.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki uboczne lub uszczerbek na zdrowiu
spowodowany kierowaniem się informacjami zawartymi na stronie internetowej Platformy lub na
stronach powiązanych.
9.7. Sprzedawca informuje, że wszelkie zamieszczane na stronach internetowych Platformy
znaki handlowe (loga, logotypy, nazwy marek, etc.), materiały graficzne, zdjęcia podlegają
ochronie prawnej i są wykorzystywane przez Platformę wyłącznie dla celów informacyjnych.
9.8. Wszystkie nazwy produktów oferowanych do sprzedaży przez Platformę są używane w
celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy
Prawo własności przemysłowej.
9.9. Sprzedawca zwraca uwagę, że Platforma zawiera treści chronione prawem własności
intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim (treść zamieszczona w na
stronach Internetowych Platformy, układ graficzny, grafiki, zdjęcia, etc.). Przedsiębiorca
zobowiązuje się do przestrzegania praw własności intelektualnych oraz praw własności
przemysłowej przysługujących Sprzedawcy oraz podmiotom trzecim. Przedsiębiorca ponosi
wyłączną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego punktu.
9.10. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcom zostają poddane
sądowi właściwemu ze względu na siedzibę strony powodowej.
9.11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu w
dowolnym momencie. Korzystanie ze stron Platform potwierdza zapoznanie się i zrozumienie
warunków niniejszego Regulaminu.
9.12. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy
prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
9.13. Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 r.
© SolEx B2B